Մաթեմատիկական նախագծերի ամփոփում

Այս ուսումնական տարին լի էր հետաքրքիր և ուսուցողական նախագծերով։ Ուսումնասիրեցինք կին բնագետներին, բանկային ամենահայտնի կողոպուտները։ Ծանոթացանք մաթեմատիկային այլ տեսանկյունից։ Հանրահաշվական հաշվարկներից և խնդիրներից բացի, նախագծերի շրջանակում ավելի խորը ուսումնասիրեցինք բանկային գործը, մարքեթինգը, տնտեսագիտությունը։ Ես իմ մասնակցությունն եմ ունեցել հանդիպումներին՝ զանազան ոլորտների մասնագետների հետ, որոնք ինձ շատ օգնում են ապագա մասնագիտությանս կողմնորոշման հարցում։ Հունվարյան ստուգատեսի շրջանակներում ընկերներիս հետ իրականացրել եմ նաև դիջի-դասընթաց <<Վաճառքի մեխանիզմներ>> թեմայով։ Կարող եմ ասել, որ բավականին զվարճալի, հագեցած և բովանդակալից ուսումնական տարի էր։

Ներքևում, հղումներով կարող եք ծանոթանալ ամփոփումներից և թեմաներից մի քանիսին։

Թողնել պատասխան

Ձեր էլ-փոստի հասցեն չի հրատարակվելու։ Պարտադիր դաշտերը նշված են *-ով